Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

No.1 Cult Of Luna


1. Cult Of Luna - Mariner

Κεςκεσέ: Τους γνώρισα στο The Beyond του 2003 και έκτοτε δεν τους αποχωρίστηκα ποτέ.
Το 2004 με πέθαναν με το Salvation μια περίοδο που το άκουγα μανιωδώς παρόλο που κανείς δεν συμμεριζόταν την σχέση μου μαζί τους. Με κοιτούσαν λες και ήμουν εξωγήινος οταν μιλούσα για δαύτο. Το πειραματικό Somewhere Along the highway μου άρεσε πάρα πολύ και μάλλον ήμουν ο μόνος στο κόσμο. Τώρα που το σκέφτομαι (και γράφω) ποτέ μεν δεν τους παράτησα και το Eternal Kingdom μου άρεσε, αλλά ποτέ δεν περίμενα οτι θα με χώσουν ξανά τόσο βαθειά.
Κάτι που περνούν τα χρόνια και αλλάζω κάτι που αλλάζουν και αυτοί, κάτι που αυτό που δεν περιμένεις συνήθως γίνεται...Οπότε η κεραμίδα του Vertikal το 2013 με βρήκε τελείως απροετοίμαστο να ακούω το δίσκο ένεκα των παλαιών ένδοξων ημερών και ολίγον τι χαριστικά, χωρίς προφανώς προσδοκίες για κάτι παραπάνω...Τι χαζός που ήμουνι.
Το Vertikal με ξεφτίλισε και μου έκανε σαφές την εισαγωγή των CoL ξανά στο μουσικό μου παιχνίδι. Οπότε ο νέος αυτός δίσκος ήταν υψηλά προσδοκώμενος. Ε..ήρθε το λοιπόν και μας γάμησε και το πρέκι. Στην αρχή την φοβήθηκα την συνεργασία με την Julie γιατί πολύ απλά δεν χορταίνω να ακούω τον ογκο της καφρίλας της φωνής, μιας απο τις καλύτερες κάφρικες χροιές κατ'εμέ (μαζί με αυτή του Caleb Scofield) και δεν περίμενα επ'ουδενί αυτό το τέλειο πάντρεμα!
Με λίγα λόγια ο δίσκος ήρθε, είδε, γάμησε και άφησε σμπαράλια την χρονιά που φεύγει. Ετσι όπως έπρεπε δηλαδή.
Ηταν πάντα εκεί καθώς κυκλοφόρησε νωρίς μέσα στην χρονιά και είχα την δυνατότητα να τον έχω πάντα μαζί μου, στα σημαντικά και στα ασήμαντα, στα δύσκολα και στα πιο δύσκολα, στα ταξίδια, στα καινούρια, ήταν πάντα εκεί. Κραταιός σε μια αλλοπρόσαλλη μουσική καθημερινότητα που άλλαζε αναλόγως τις διαθέσεις.
Χεστηκα απο την χαρά μου που θα τους έβλεπα live και χέστηκα ακόμα περισσότερο απο την χαρά μου απο το live που τελικά ειδα, ένα απο τα προσωπικά καλύτερα των τελευταίων χρόνων που απλά ενίσχυσαν και επιβεβαίωσαν για ακόμα μια φορά την αρχική εντύπωση που είχα για αυτό το δίσκο όταν τον πρωτάκουσα. Οτι τούτος εδώ ειναι ο δίσκος της χρονιάς και ενας απο τους λίγους της δεκαετίας αναμέσα σε 10-15 άλλους.
Αντε και του χρόνου,να 'μαστε καλά για νέες ήττες και νέες συντριβές.


The Rest Noise:
20.Waclaw Zimpel - Lines 
19. Kaitlyn Aurelia Smith - Ears 
18.Our Solar System - In Time
17. Steve Lehman - Selebeyone
16. Laniakea - A Pot Of Powdered Nettles
15. Radian - On Dark Silent Off
14. Metá Metá - MM3
13. Mamiffer - The World Unseen
12. Swans - The Glowing Man
11. Anohni - Hopelessness
10. Ukandanz - Awo
9.Οδός 55 - Οδός 55
8. Fire! Orchestra - Ritual
7. Universe 217 - Change
6. Skuggsjá - A Piece For Mind & Mirror
5. Melt Yourself Down - Last Evenings On Earth

4. Melanie De Biasio - Blackened Cities
3. Fire! - She Sleeps, She sleeps
2. Oathbreaker - Rheia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου