Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

No.10 Ukandanz


10. Ukandanz - Awo

Κεςκεσέ: Ethiopian Math Crunch Music. Δώσε μου Αφρικανική μουσική και πάρε μου την ψυχή. Και αν δεν μου δώσεις Αφρικανική, δώσε μου τότε Ανατολίτικη και θα έχεις τα ίδια αποτελέσματα. Τούτοι εδώ είναι απο την Αντίς Αμπέμπα της Αιθιοπίας που αν μου έβαζες τα εισιτήρια σήμερα, εγώ αύριο το πρωί Δευτέρας θα ήμουν εκεί για ταξιδάκι μοναχά για πάρτι μου.
Δισκάρα μεγάλη που μπερδεύει καλά το Math, το επιδερμικό Jazz, και την παραδοσιακή φωνάρα του Asnake Guebreyes. Με κομματάρες μέσα, παραδοσιακές και μή, το άκουσα μια φορά τυχαία και έμεινα με το στόμα ανοιχτό καθώς δεν είχα ιδέα. Θυμάμαι που το άκουγα δυνατά με ακουστικά και χτύπαγα διακριτικά την κεφάλα μου στο ρυθμό του κάτι κουρασμένα μεσημέρια καθώς έγραφα χτυπώντας χαμηλά και γρήγορα το πληκτρολόγιο στο λαπτοπ ρουφώντας ζεστό καφέ μέσα στο λιοπύρι.
Αλλος ένας που μάρκαρε το 2016 με τον τρόπο του.



The Rest Noise:
20.Waclaw Zimpel - Lines 
19. Kaitlyn Aurelia Smith - Ears 
18.Our Solar System - In Time
17. Steve Lehman - Selebeyone
16. Laniakea - A Pot Of Powdered Nettles
15. Radian - On Dark Silent Off
14. Metá Metá - MM3
13. Mamiffer - The World Unseen
12. Swans - The Glowing Man
11. Anohni - Hopelessness



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου