Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

No.1 Bosse De Nage - All Fours

No.1 Bosse De Nage - All Fours (Profound Lore)



Γιοκ και αυτή η χρονιά. Και πείτε της , γιατί πλέον μαζί δεν πολύ μιλάμε, πείτε της εκ μέρους μου να πάει να γαμηθεί. Αν και ομολογουμένως η φίλη της η προηγουμένη (καριόλα και αυτή) με είχε προειδοποιήσει, μέσες άκρες , για το τι έπεται.
Κρατάω όπως πάντα τα ωραία και σφίγγω τα δόντια μου στα δύσκολα και άλλοτε τους γαμάω το ταμτιριριμ εγώ και άλλοτε αυτά. Είναι μια συνεχομένη, σκληρή μάχη που εδώ που τα λέμε αν δεν υπήρχε αυτή, αναρωτιέμαι πως θα ήταν. Δεν θα μπορούσαμε δα να είμεθα και τίποτα φελώροι , αργόσχολοι με τα κλειδιά στο χέρι και αναμμένες  τις μηχανές για πάρτη μας.
Κρατάω όλα εκείνα τα απλά που εκτίμησα, τις σιωπές μέσα στον χαμό, τις δύσεις του ηλίου κάτι Σαββατιάτικα χειμερινά απογεύματα, τα κουρασμένα βραδινά με τα ακουστικά στα αυτιά, εκείνες τις μαμούθ καλοκαιρινές αναγνώσεις βιβλίων στην παραλία, κάτι βαρύγδουπες κουβέντες πνιγμένες στο ουίσκι γερμένοι πάνω σε μπάρες, τα βραδινά δικάβαλα πάνω στο ποδήλατο μέσα στα σοκάκια,  την υπομονή μου να μεγαλώνει αντί να μικραίνει με την πάροδο των χρόνων, τις ευτυχώς περιορισμένες ανούσιες κουβέντες που έγιναν, την παρέα μου που δεν την χορταίνω , τους brothers in arms μου ,όλες εκείνες τις αλλαγές που μου επιβλήθηκαν , την οικογένεια μου.
Και μιας και δεν της μιλάω, πείτε στην χρονιά που φεύγει να πάει να γαμηθεί. Αν το ξεχάσετε ή δεν σας πολύ απασχολεί κιόλας,  μην ανησυχείτε, αν γυρίσει και με κοιτάξει έστω και μία φορά θα της έχω υψωμένο το μεσαίο μου δάχτυλο, σχηματίζοντας άηχα στα χείλη μου την λέξη ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ.

Όσο για τους Bosse De Nage, έκαναν για τα δικά μου αυτιά αυτόν τον δίσκο που καταφέρνει και ακούγεται αγριεμένος και επικίνδυνος.  Ένας οδοστρωτήρας σε κάθε του ακρόαση, ένα ηχηρό άντε γαμήσου κατά παντός υπευθύνου. Το δικό μου soundtrack για την χρονιά που φεύγει. Το δικό μου αη γαμήσου στην χρονιά που φεύγει. H μουσική περιγραφή της καθημερινότητας μου. Ένα ωμό, οικείο, δυνατό, ταπεινό, ειλικρινές, αυθεντικό άλμπουμ, με τους καλύτερους στίχους στην σκληρή μουσική, που από την πρώτη στιγμή που έπαιξε στα αυτιά μου , ξεχώρισε.
Και του χρόνου. Καλά κουράγια σε όλους μέχρι τότε.


The Rest-The Best
20. Vola - Inmazes(self released)
19. Circle- Pharaoh Overlord (Full Contact) 
18. Zun Zun Egui - Shackles' Gift  (Bella Union)
17. DRKWAV – The Purge(Royal Potato Family)
16. Verneri Pohjola - Bullhorn (Edition) 
15.  Ryley Walker - Primrose Green(Dead Oceans) 
14. Jerusalem In My Heart – If He Dies, If If If If If If(constellation)  
13. Oneohtrix Point Never – Garden Of Delete ( Warp)  
12. Kamasi Washington – The Epic (Ninja Tune)
11. Holly Herndon – Platform (4AD) 
10. Steve Von Till - A Life Unto Itself (Neurot) 
  9. Chelsea Wolfe – Abyss (Sargent House) 
  8. Moa Pillar – Humanity (Full Of Nothing) 
  7. Teeth Of The Sea – Highly Deadly Black Tarantula(Rocket Recordings) 
  6. Ibrahim Maalouf – Kalthoum (mi’ster)
  5.The Black Heart Rebellion - People, when you see the smoke, do not think it is fields they're burning(Consouling)
4. Anna Von Hausswolff - The Miraculous (Pomperipossa)
 3. Tigran Hamasyan - Mockroot (Nonesuch) 
 2. Susanne Sundfor – Ten Love Songs (Warner)







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου