Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

No.15 Ryley Walker - Primrose Green

No.15 Ryley Walker - Primrose Green(Dead Oceans)


Γεννημένος το 1989 εκφράζεται με μια μουσική που δεν πρόλαβε να ζήσει από πρώτο χέρι όταν αυτή μεσουρανούσε. Γεγονός που αρκεί μια χαρά να σε αποτρέψει με το να ασχοληθείς μαζί του. Έλα μου όμως που ο τυπάς ξέρει να γράφει τραγούδια ουσιαστικά και όχι πασαλείμματα και αν δεν τον απορρίψεις με την μία, τότε σε αποζημιώνει για τα καλά. Χίπης όσο πρέπει, νοσταλγικός επίσης, ενοχικά πιασάρικος και ταλαντούχος , μου υπενθυμίζει τόσα πράγματα που έχω χρόνια να ακούσω. Αγαπώ την εξοχική βουκολική αίσθηση της μουσικής του και του εξωφύλλου του, τον ακούω όσο οδηγάω και όσο και να τον σνόμπαρα τούτο εδώ το τυπά, κατάφερε και μου έκανε την ζημνιά του. Και καλά μου έκανε!


The Rest-The Best

20. Vola - Inmazes(self released)
19. Circle- Pharaoh Overlord (Full Contact) 
18. Zun Zun Egui - Shackles' Gift  (Bella Union)
17. DRKWAV – The Purge(Royal Potato Family)
16. Verneri Pohjola - Bullhorn (Edition)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου