Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018

το 19 του '18


19. Jerusalem In My Heart - Daqa'iq Tudaiq

Γιάννης: έλα,νταξ, αυτούς τους ξέρω κι εγώ. Στην Constellation ειναι και βγάζουν δισκάκια.Θυμάμαι να ακούω ένα με ένα άλογο απέξω αλλά δεν νομίζω οτι θυμάμαι αν τελικά μου άρεσε ή οχι. Μιας και το έβαλες όμως θα το ακούσω και θα σου πω.
Σώτος: Γαμάνε.η μάλλον γαμάει.ένας δεν είναι?ή τέλος πάντων ένας ειναι ο βασικός.Τους άκουγα όταν έκανα προπόνηση κάτι πρωινά στα ακουστικά. Εκανε ψωλόκρυο, τα αρχίδια μου ειχαν ζαρώσει και μπει μέσα και εγώ άκουγα ένα Λιβανέζο στα ακουστικά στις 7 το πρωί φορώντας ένα ροζέ ναυλον σκουφάκι.Δεν το λες και επαγγελματική καταξίωση στα 33 σου.
Νικολάκης: Είμαι σίγουρος οτι οι άλλοι δύο μαλάκηδες θα τους ξέρουν.Εγώ δεν έχω ιδέα.Αλλά το εξώφυλλο και η ολη φάση πολύ με ιντριγκάρει να ακούσω. Αυτά τα περιέργα χαλαρώνουν και την Ανέκ.

#blogobastards2018

20. The Devil​`​s Trade - What Happened To The Little Blind Crow
19. Jerusalem In My Heart - Daqa'iq Tudaiq

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου