Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

το 13 του '18



13. Daughters-You Won't Get What You Want

Γιάννης: Ωρέ, αυτοί δεν ειχα να βγάλουν νέο δίσκο απο το 2010..που τους θυμήθηκες?Εμένα ποτέ δεν μου άρεσαν..τους θυμάμαι απο το ένδοξο 2006 με το Hell Songs που δεν τους πάλευα καθόλου.
Σώτος: Ναι κι εγώ κάπως έτσι ειμαι με αυτή την μπάντα. Κάπως ρε γαμώτο δεν με πιάνουν.
Νικολάκης: Ρε μην είστε βλάκες.Κι εγώ αυτή την εντύπωση ειχα αλλά μολις το έβαλα το καινούριο καραγούσταρα. Ενώ αυτοί δεν πολυ αλλάζουν ύφος όλα αυτά τα χρόνια μάλλον τελικά αλλάξαμε εμείς και μας αρέσουν τώρα..τι να πω.Αλλά ο Σάκης έχει δίκαιο.Είναι καλός δίσκος.

#blogobastards2018 
20. The Devil​`​s Trade - What Happened To The Little Blind Crow
19. Jerusalem In My Heart - Daqa'iq Tudaiq
18. Alameda 4 - Czarna wodacom
17. ILL CONSIDERED - ILL CONSIDERED 3
16. Park Jiha - Communion
15. MØL - JORD
14. Uniform - The Long Walk
13. Daughters-You Won't Get What You Want

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου