Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018

το 16 του '18



16. Park Jiha - Communion

Γιάννης: Μας έφαγες τα αυτιά με αυτή την κυκλοφορία απο νωρίς φέτος. Εστελνες ιμειλ και αφηνες κάτι ψίχουλα για μια κάποια Κορεάτισα που ακους και έπρεπε εμείς να πιάσουμε το υπονοούμενο και να σε ρωτήσουμε τι και πως. Εγώ πάντως δεν το έκανα και απο οτι βλέπω τώρα πλέον εισαι ξεκάθαρος..χαχα
Σώτος: Αφού τονε ξέρεις μωρέ τον Σάκη..πάντα έτσι κάνει. Σιγά μην κάτσει να σε πιάσει να σου πει άκου αυτό ή δώσε προσοχή εκεί. Χέστηκε απο την μία αλλά θέλει απο την άλλη να σου δώσει το τυράκι..το αν θα τσιμπίσεις είναι δική σου υπόθεση..Ούτε εγώ πάντως τσίμπησα παρόλο που το έβλεπα κι εγώ σαν τον Ιωάννη να μας το σερβίρεις υποχθόνια. Και είμαι σίγουρος οτι ούτε το ντουγάνι ο Νίκος κατάλαβε τιποτα.
Νικολάκης: ...Τι πάτε ρε και λέτε λέτε.Τι να καταλάβω?Εκείνα τα τεράστια μειλ που έστελνε ο Σάκης λέτε και έγραφε ένα κάρο πράγματα?Εεε..κκαααλά εγώ εκείνα τα διάβαζα με την μέθοδο του ζορό..σιγά μην μου έμενε μια κορεάτισα που ακούγεται σαν να φυσάει καλαμάκι.Αλλά τελικά για να τον δικαιώσω..είμαστε μαλάκηδες και οι τρείς γιατι απο οσο λιγο που άκουσα ο δίσκος γαμεί.

#blogobastards2018 
20. The Devil​`​s Trade - What Happened To The Little Blind Crow
19. Jerusalem In My Heart - Daqa'iq Tudaiq
18. Alameda 4 - Czarna wodacom
17. ILL CONSIDERED - ILL CONSIDERED 3
16. Park Jiha - Communion

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου