Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017

13. Chelsea Wolfe


13. Chelsea Wolfe - Hiss Spun

Τι ειν'τούτο ρε λεβέντη : Πριν κυκλοφορήσει το περίμενα πως και πως. Βγήκε, το άκουσα στα πεταχτά, είπα "μιεχ" και το άφησα για μια πιο ψύχραιμη επανάληψη. Μετά το ξανάπιασα είπα "όχι" και το άφησα τελείως. Αργότερα σκεφτόμουν να κάνω μια κίνηση και την έκανα τελικά αλλά ξαναείπα "όχι ρε γαμώτο". Το παράτησα. Έζησα την ζωή μου χωρίς αυτήν με την πεποίθηση οτι ο έρωτας ειχε εξατμιστεί και οτι εγώ προχωρούσα μπροστά. Αυτή ήθελε να μείνει στα παλιά ενώ εγώ ήθελα να δοκιμάσω καινούργια πράματα. Έλα μου όμως που περάσαμε χρόνο μαζί και πάντα την σκεφτόμουνα. Έτσι είπα "ωρέ λες;" και το ξανάπιασα. Και άρχισε να μου αρέσει. Θυμηθήκαμε τα παλιά και η σχέση μας αναζωπυρώθηκε, την είδα και εγώ με άλλο μάτι και προσγειώθηκα στην πραγματικότητα. Μπορεί να μην μπορέσουμε να ξαναζήσουμε τις έντονες στιγμές του παρελθόντος αλλά ακόμα και έτσι, σε αυτή τη μορφή της σχέσης μας τα πράγματα πάνε καλά. Μου καλύπτει τις τρούπες που πρέπει και πορευόμαστε καλά. Που ξέρεις μπορεί πάλι στο μέλλον να τα σπάσουμε ή να ζήσουμε ένα καινούριο τεράστιο πάθος.

“τζάμπα καίει η λάμπα, τζάμπα σε θυμάμαι”: 
20. Trepaneringsritualen -Kainskult 
19. Królestwo - Ćwiczenia repetytywne 
18. Anwar Sadat -Ersatz Living
17. BNNT - Multiverse 
16. Maryam Saleh, Maurice Louca & Tamer Abu Ghazaleh - Lekhfa 
15.Nadah El Shazly - Ahwar
14. Emel Mathlouthi - Ensen

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου